Hej hopp

Har nu äntligen fått träffa min goa vän som flyttat sååå långt bort :(  Det va så kul å träffa henne, kändes som om vi egentligen aldrig varit ifrån varandra. Hon va precis som hon brukar. Sprallig å glad. Fan va ja längtar tills vi ses igen å då ska det bli en heldag :)
Annars flyter väl livet på som vanligt. E varken glad el ledsen. Ganska olustigt egentligen att vara så där mitt emellen toppen å botten.
Idag har mina änglar åkt te sin pappa :( Det blir så jävla tyst å nästan inga måsten. Ja förutom lilltjejens tjat :) Hon har sjungit i stort sett sen ja hämtade henne från dagis. En glad tjej. Kom hem åt lite middag..eller ja matlåda från frysen blev det när min plan på middag sprack för att allt inte fanns hemma :( Men men det gick ner det med. Sen va det myspys i soffan så maten fick landa. Å när energin gick upp igen ( på lilltjej ) så va det dags för bad. Så nu har hon tvättat min rygg i 30 min :) Snacka om lyx.
Har haft en ganska kul dag på jobbet idag. Fan ja har kört chefens bugracer!!! ( bugracer e en slags fyrhjulig motorcykel ) OMG va häftigt. Lite nervös va ja ju förstås men e glad att ja fick göra det. I mitt jobb får man inte vara född i en lada... man ska kunna mycket. Tex hur fyller man på syra i ett batteri?? Hur byter man batteri på en bugracer å hur fan växlar man?? Jo det kan ja svara på efter idag. E riktigt stolt över mig själv. Morgondagen lär ju inte bli lika kul..chefen ska på begravning å då e det finkläder och ordentligt uppförande som gäller :) Men ja ska väl fixa det med.   

Kommentarer
Postat av: Christina

Låter som att du trivs på jobbet just nu :)

2011-05-27 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0