En barnfri helg

Jaha nu har då den barnfria helgen passerat. Det har varit soligt å skönt.
Min fredag bestod av att först bli lite besviken för gubben min fick inte ledigt från jobbet :(
Men ja tog mig faktiskt i kragen å lämnade hemmet. Gick till en kompis å drack lite öl å åt massa onyttigt, sen bar det av hem till tysta tomma lägenheten för att vänta på kärleken.
Lördagen bestod av att göra så lite som möjligt. Å det ska ja säga va fan inte lätt. Ja e ju liksom inte van att inte göra nåt. Alltid e det nån unge som vill mig nåt,  tvätt som ska vikas eller mat som skall lagas. Men fan inget skulle göras. Så jag placerade min röv på balkongen i solen å läste bok :) Å där satt ja tills solen gick ner..
Sen bar det av på fest som avslutades i stan. Å där slutade allt roligt kan ja säga. Som vanligt e det nåt jävla spännbög som ska käfta så det hela slutade med att min kärlek fick ögonbrynet spräckt. JÄVLA IDIOT!!!!
Så nu e kärleken tejpad å lila..Stackars liten.

Just nu värker mitt hjärta efter min lilla tjej som e kvar hos mormor. Hon kommer i mon eftermiddag.. Å gud va ja saknar henne!!
Mina stora barn kom idag å vi har haft en mysig kväll i badkaret som sen blev soffan med popcorn å film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0