Barn...

Ja det va ju måndag igår och två av mina barn kom =)
Jag hade önskat mig en sak av min äldsta dotter och igår fick ja det. Ett underbart blått och vitt rutigt förkläde som hon hade kämpat med på syslöjden! Å så fint det va, så välsytt och gjort med massa kärlek. Hela hon verkligen lyste när hon tog fram det. Hade på mig det fram tills hon somnade.
Min minsta tjej däremot driver mig te vansinne :(   Vet inte vad ja ska ta mig till ibland. Idag hade hon en sån där jävla skit dag. Sovit som hon skulle på dagis, åt bra när vi kom hem. Men sen när ja skulle få henne te att vila lite, så hon inte somnar kl 19 å vaknar kl 04 tog det stopp. Hon skrek ca 1 timma för att sen somna tillsammans med en massa tårar. Självklart så grät ja med. Ville ju inte ge mig!! Väckte henne efter ca 30 minuter å då va hon ganska gosig fick vakna till i min famn. Hon åt en apelsin men sen så brakade allt loss igen!! Skrek, slogs å ville absolut inget. Känner mig så jävla kass som mamma!! Hur ska ja kunna få tid till de andra två när hon blir sån? Men men gick ut på balkongen å såg hur mina äldsta barn fick henne till att börja skratta. Tack underbara änglar!! Resten av kvällen gick ganska ok hon somnade utan tårar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli riktigt spännande o se förklädet i kväll :)

2011-03-24 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0