Seg vecka...

Fy vilken seg vecka det varit. Ja har känt mig så jävla trött. Har faktiskt inte gjort nåt speciellt. Jobbat tre dar å det va ju inte allt för jobbigt. Lugnt å stilla jobb denna vecka. Men nästa vecka blir det andra bullar. Då bär det av te mässan å träffa massa folk. Det e så kul att se chefen så glad. Han tycker detta e så kul å det smittar av sig som fan. Ser mycket framemot denna sommaren. Kommer säkert bli lite slitigt men det e det värt.
Annars har det väl inte hänt nåt typ. Har i stort sett bara legat ner från det ja kommit hem från jobbet tills ja sent tvingat kroppen att sova. Sovit som en kratta... Hoppas man får sova länge på söndag för lilltjejen ska ju sova borta :) Skönt för både henne å oss tror ja.
Sovrummet e klart nu så i natt blir det premiär sova!!! Ska bli jävligt skönt att få sova i ett mörkt rum, vardagsrummet e ju liksom inte gjort för att sova i, ljust som fan å gatlyktor som lyser en rakt i ögonen fy... 
Var hos läkaren med min stora tjej idag. Så skönt att få träffa henne. Hon längtar så efter mig å det gör så ont att inte kunna säga till henne att det e ok att hon e hos mig jämt. Men ärligt så tror ja hon hade mått bäst av det. Nu säger ja inte att den pappan inte gör ett ok jobb men ändå. Vissa barn behöver den ena föräldern mer än den andra så e det bara.
Jag behövde min mamma men i stället flyttade ja te min pappa. Min mamma å ja kom liksom inte riktigt överens :s Jag va en jävligt jobbig unge tror ja. Pappa hade inte några speciella regler så där va det lätt att va. Men med facit i hand önskar ja att mamma hade tvingat mig, men hon gjorde det hon trodde/tyckte/kände va bäst för mig just då. Ja beundrar henne för det men samtidigt så e ja ju självklart lessen för att hon inte typ kämpade för att ja skulle bo hos henne. Nu när jag själv blivit mamma så vet ja ju att det inte e lätt att ta rätt beslut så e ja glad över hur mitt liv har blivit. Alla beslut min mamma har tagit har gjort mig till det ja e i dag. Älskar dig så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0