Oj oj

Oj oj va denna veckan har gått...
I tisdags var ja med min son på hans skola. Å va han tyckte det va kul. Det tyckte jag med. Han e så duktig. Va mycket man får veta när man följer med sina barn. Saker man inte trodde de kunde..Hmm Ja e en stolt mamma :)
Jag kommer ihåg när min mamma följde med mig. Kan fortfarande känna känslan av stolthet! Att få visa vad man gjort å hur mycket man klarar av. Ja kan ju säga en sak min pappa va ALDRIG med på nåt i min skola. Men han va en sort för sig men det tar vi en annan dag.
Sen har det varit jobb på mässan. Leva och fungera mässa har det varit. Hjälpmedel, rullstolar å leksaker i olika slag.. Man tänker inte på hur mycket hjälpmedel det egentligen behövs förrän man ser det. Jag jobbar ju som personlig assistent men ja ser ju bara va min "chef" behöver. Tycker att männsikor ska stanna upp å se över hur stan ser ut. Det e fan inte lätt att t ex sitta i rullstol, vara synskadad el döv. Testa sätt på dig en ögonbindel å gå ut... det e fan inte lätt.
Sen mitt upp i allt detta så blev lilltjejen sjuk :S Tycker så synd om henne när hon hostar så lungorna hoppar ur kroppen på henne. Men hon blir ju bättre
Så nu hoppas ja att solen lyser på oss i helgen så man kan hitta på nåt kul ute för en gång skull!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Himla bra mässa - Kul att se båten :)



Tänk - ungarna blir sååå glada o stolta när de får visa vad de gjort - De behöver få vara duktiga

2011-04-07 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0