snyft

Jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att sluta röka!?! Har inga alls problem när jag är på jobbet eller när jag e upptagen med nåt. Men så fort jag blir arg irriterad eller stressad så e det ta me fan helt kört!!! Blev irriterad på gubben idag å typ för att straffa han så rökte jag. Hmm hur jävla cp:t e inte det då?? Det e ju jag som blir straffad inte han. Det e ju jag som smittar ner min kropp eldar upp pengar å sviker mina barn!!! Fan skit å ännu mera fula ord!! :(
Ajja jag ska ringa ssk i mon som har hand om min rökgrupp å kolla vad hon tycker jag ska göra.
När jag började gruppen å det va bestämt ett rökstoppdatum såg jag fram emot det å hade inga problem alls att ge fan i ciggen, men nu!! Har ju inte sagt äh i mon lägger jag av utan stt två tre dagar fram för att inte sätta för mycket press på mig själv. Ska jag nån gång lyckas eller kommer jag se till att dö o kol å lungcancer innan jag e 40???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0