Sol och vår...

Så skönt när solen tittar fram å värmer kinderna på barnen som leker ute. Å de vuxna njuter av att sitta å fika i solen, promenera å grilla....men ja ställer mig frågan: Hur i helvete kan man känna sig deppig när det e så underbart? Varför påverkas inte barn av detta fenomen? Blir man så komplicerad som vuxen?
Visst känner ja mig glad över att våren börjar komma. Alla vackra blommor som slår ut, grillningen å att man kan få vistas ute utan en jävla massa kläder! Men samtidigt känner ja mig låg...orkerslös å allmänt off!!
Det vuxna livet innehåller i stort sett bara ångest å deppressioner?! Vinterdepp, vårdepp,pengadepp å ångest över hur man kommer se ut i baddräkt :S Varför kan inte vi tänka lite som barn? Tror livet hade blivit enklare då.
Idag har ja en ledsen dag...Funderar på hur ja vill ha det i livet, känner mig ensam å vilsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0