Nytt år...

Jahopp nu e vi då inne på ett nytt år.. Nya löften som man inte kommer kunna hålla :S
Ja fattar inte egentligen varför det ska va så jävla svårt att hålla ett nyårslöfte..hmm Kanske e för att man vet att man har 365 dagar på sig så man skjuter allt framför sig.. Jag har sket svårt för att hålla löften till mig själv. E nog pga att ja aldrig sätter mig själv först. När ja väl gör det så får ja dåligt samvete. Totalt idiotiskt!!

Ajja ska ju va lite ego nu å åka te sälen utan barn el hmm ja nästan iallafall. Ska me en tjej som e typ 16 år yngre än mig. Å ärligt talat så e ja inte speciellt glad över detta!!!! Jag har egentligen ingen lust att åka alls. Kan inte åka skidor el snowboard. Å blir som sagt jävligt irriterad på mig själv för detta. Löjligt som fan JA VET. Så det kommer väl sluta med att ja sitter i stugan å surar å tycker synd om mig själv. ÅÅÅ vilken rolig resa. NOT

Annars e väl det ganska mörkt ute å det har en förmåga te att smitta av sig på mitt inre. Inte mycket sömn blir det, å finner ingen större glädje i nåt.

Men men de säger ju att våren närmar sig....

Kommentarer
Postat av: Christina

ÅK skidor o snowboard o njut o skratta åt alla galenskaper... Frisk luft är skönt.. Du kan ju annars kasta några snöbollar :) hihi

2012-01-19 @ 23:06:49
Postat av: Anonym

Jag vet att livet/saker inte blir som man tänkt sig. Jag behöver själv jobba med att acceptera och ta det lättare när planen inte blir som tänkt. Försök att inte låta detta förstöra DIN resa, du behöver få ha lite kul komma iväg och bara vara Beathe. Ta en lång promenad, ta med Johan och gör nåt själva en stund;)Låt inte andra ta i från dig din glädje och det kan bara du tillåta..



Kram

2012-01-20 @ 09:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0