Hemma...

Jahopp ja överlevde resan med sprucken läpp å blå märken. Åkte självklart på en förkylning samma dag vi åkte upp.
Men det blev ju lite som ja förutspått....gubben lärde sig åka på två sec :S Blir så jävla förbannad!! Kul för han visst klart det e...men varför i helvete kan inte ja kunna nåt nån gång?? GGGRRRRRRRRR!!!!!!
Ajja nu e resan äntligen över å det blir nog inga såna mer för mig.

Idag ska ja göra rotmos å fläsklägg..mmm så gott. Synd bara att gubben inte gillar det så mycket. Men han ä artig å äter ändå.
I mon så har vi varit ihop i 4 år. Å jag kan säga att det har varit 4 jävligt turbulenta år!!! Hoppas inte de nästa 4 åren kommer innehålla en enda gnutta av det som varit.
Ja älskar honom av hela mitt hjärta. Han gör mig till en bättre människa. Hoppas han känner likadant!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0