Happy fucking new year...

Jahopp nu har detta året gått det med...  Å nu sitter nog de flesta säkert å tänker på hur det ska bli nästa år.
Vad ska ja ha för löften, vad ska jag åstakomma mm...
Men ja tror att man måste börja med året innan. Ja tror man måste sätta sig ner, reflektera över hur man betett sig vad man har sagt å vad man har gjort. Genom att man gör detta kan man styra hur det faktiska livet ska bli "nästa" år.
Ja sitter ju här å har lärt mig massa om mig själv och andra. Jag är tacksam för den bok jag fick av min svärmor. Den kommer vara till hjälp för resten av mitt liv!
 
Å nu till det viktiga.... Vill säga till mina nära å kära att ni alla har egenskaper som jag älskar .  Jag vill ge er en mening som ni kanske kan använda i det nya året..
 
Vad du än möter för saker i livet så är det bara du som bestämmer hur det ska sluta. Du styr dina egna tankar!
Tänk...Kan jag välja lycka?

Kommentarer
Postat av: Christina

Den meningen Tackar jag för och lägger till: Du kan bara göra så gott du kan och det duger!!

2013-01-01 @ 14:57:24
Postat av: Maria

Tänk positivt! =)

2013-01-10 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0