Flytt

Jahopp nu har vi äntligen landat i den nya lägenheten. Känslorna är delade över att bo här. Det är bra för barnen men jag själv trivdes så bra på det andra stället.
Känns lite som om man kommit hem men e en främling ibland människorna här. Men men det blir väl bättre antar ja.
E lite ledsen på vissa människor i samband med vår flytt. Folk ja trodde stod mig nära har inte ens hört av sig å frågat hur det gått, eller erbjudit sig sin hjälp. Ajja e väl kanske inte nåt att hänga upp sig på.
Annars flyter väl livet på som vanligt... Har väl inte kännt mig på topp men det e väl för att det varit för mycket för mig.

Fortfarande så tomt utan dig

Kommentarer
Postat av: Mariah Dieass

Vi får ta några öl och snacka massa skit om allt och inget snart <3

2011-10-01 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0