Tillbaka till verkligheten

Ja va säger man.. första natten med lilltjejen hemma slutade i katastrof. Va väl för att hon kommit hem antar ja men mer än två timmars sömn fick ja då inte. Å ja e sån att får ja inte sova blir ja totalt knäpp. Jag kan leva utan mat och kärlek med inte sömn!! Så även om ja va utvilad å hade mycket energi så försvann allt på två sec å ja gick tebaka till mitt gamla jag igen :(  Tjata å gapa på min änglar i onödan. Fan jävla skit. Så nu känner ja mig som en sket kass mamma som inte klarar av nåt..snyft...
Sen e ja väl inte på topp efter helgens alla händelser. Ångrar som fan att vi åkte på festen vi skulle ha gjort det ja planerat från början. Men men kommer väl fler gånger. 
Ska försöka dra mig ur den här svackan ja hamnat i..ju längre man sitter där desto svårare e det att ta sig upp.

Vill tacka min underbara mamma för att hon ställer upp med att vara barnvakt. Hade ja haft råd hade ja skickat henne hundra röda rosor!!! Älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Christina

De hundra rosorna kan jag lämna till dig då det är en LYX att få umgås med sina barnbarn... Älskar DIG me

2011-05-08 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0