Trött..

Asså jag fattar inte varför man alltid ska vara så trött? Visst jag e ju en småbarnsförälder å det tar ju ut sin rätt på kroppen. Men den borde ju vänja sig eller?
Ja går typ oftast å lägger mig runt denna tiden (på veckodagarna då gubben min inte e hemma), går upp runt 5-6 på morgonen mot min vilja!! För mig är det fortfarande natt ju!!! Borde man inte vara hyffsat utsövd efter ca 7 timmars sömn??  Visst jag har mina nätter då ja vaknar flera gånger och oftast tar det en evighet innan ja somnar om. Ja grubblar ju på allt. Men i natt sov ja ju. Hade önskat att man kunde stänga av hjärnan så kroppen får vila.
Känner mig ju för fan som en gammal kärring. Ser nog ut så med. Ordet fresh va längesen ja använde när ja titta på mig själv i spegeln. Nu blir det snarare fy faaan. Plastik nästa!!!
Så nu ska denna zombin ta lite kvällsmat å sen SOVA.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skulle zombin tycka om ledig tid - 29 april på em - 4 maj på fm :)

2011-03-17 @ 16:49:42
Postat av: Mariah Dieass

Tycker du såg likadan ut nu som nær vi umgicks! Lika fin! <3

2011-05-22 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0