En hemsk natt..

Har haft en natt som tur e inte kommer särskilt ofta nu för tiden... Men säger bara fy fan.
Satt i soffan å började känna mig tröttare å tröttare, märkte att gubben min somnat till.. Tänkte gött vi går å lägger oss så vi får massa timmars sömn. Klockan va faktiskt bara ca 21.30.
Så vi gick te sängs. Å då börja allt. Tankar, känslor, pirr i benen å panik. Fan ja har inga tabletter som kan få mig att släppa allt å bara somna. Så ja gick upp å tog en cigg, löste lite korsord å drack. Tänkte att det kanske skulle hjälpa. Men öh nä.
Så när klockan närmade sig 24 gick ja i desperation te medicinskåpet för ja tänkte ja kanske missat nåt. Hittade då tyvärr bara propavan (sömntabletter), vill helst inte ta det för ja blir totalt utslagen :s även dagen efter. Men va skulle ja göra tog en halv å gick å la mig.
När klockan blev 01.00 gick ja upp igen, röka lite å drack lite för att sen återgå te sängen. Lägger mig ner å lyssnar te hur gubben snarkar så gott. Jävla skit varför kan inte ja göra det. Tårarna börjar rinna, va fan ska ja ta mig till. Han kramar om mig å ja känner varför kan inte bara detta hjälpa?? Får lite lätt panik, kan inte ligga still. Försöker flytta mig från han så ja inte ska störa han när ja ligger där å rör mina krampande ben och kliar mig över allt.
Ligger där å blir irriterad över att tablettfan inte verkar (nog att man somnar då), JÄVLA SKIT... Men men ja somnade tillslut. Men har vaknat ofta resten av natten. Så nån riktig sömn blev det aldrig.
Så den har måndagen som skulle bli underbar för att mina barn kom blev lite sådär. Jag har verkligen fått bita mig i läppen för att inte explodera på barnen när de egentligen inte har gjort nåt.
I mon ska ja hämta ut mina tabletter, längtar efter att få lägga mig i sängen utan att hjärnan åker karusell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0