sommarlov

Ja nu har barnen sommarlov...fan e lite avundsjuk faktiskt. Ja vill me ha sommarlov..bara springa runt å leka å ha det gött. Men men som vuxen har man ju semester.. hmm ajja e la nästan samma sak.

Vi fick inte lägenheten men det va väl väntat. Jävla skit säger ja bara..när fan ska det va våran tur??
Men tog mig i kragen å ringde morbror i stället så nu e det sommarstuga som gäller. Stugan har funnits i mitt liv sen ja va liten. Å att vara där kan få vilken stressad människa som helst att slappna av. Inga bilar, inga gatlyktor, inget rinnande vatten eller el. Rena himmelriket för mig :)
Ja å barnen va där å röjde i torsdags..e ganska mycket att göra men vi ska nog få fason på det :) Längtar tills nästa vår då vi kan gå dit å så lite potatis, morötter å kanske lite tomater. Min lille son älskar att hålla på med sånt :) Men denna sommar e det röjning som gäller! Vi ska dit i mon ( om nu vädret tillåter ), vi ska greja å feja tills vi blör :) Sen blir det grillning å mys.
Fick besöka vårdcentralen idag för det hade kommit med lite äckliga djur från landet. Fy fan va äckliga fästingar e !!!!! Men tjejerna va jätte duktiga när de plocka bort dem. Belöningen blev glass till kvällsmat :)

Ajja nu e det kojjen som gäller i väntan på gubbens hemkomst :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad det bara fästingar eller en annan liten ful svinlus. Ser nästan likadan ut och ger en klåda när man fått bort den. Den är inte farlig som fästingen om det nu är någon tröst :)

2011-06-20 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0