värme å sol

Så skönt nu verkar äntligen sommar ha kommit :)  Varmt å skönt...massa glass å bad i havet :)
Ja kan säga en sak... gör inte en hårförlängning på sommaren. Att gå från ca 5 cm på huvudet till hår ner över halva ryggen blir VARMT!!! Men ja e jätte nöjd.

Har varit uppe på landet å fixat å donat. Å i helgen va våra underbara grannar med. Alla barnen plus hundarna... oj oj det va nog ett tag sen det va så befolkat där :)
Ja lyckades ju klanta mig rätt ordentligt. Hällde ut kall vatten på en varm vedspis. Resultatet av det blev jävligt varm ånga. Så nu har min vänsterhand jätte ont. Säger bara fy fan för folk som bränner sig över hela kroppen. Jag va tvungen att sova med handen i en hink med kallt vatten hela natten. Så nu har ja stora vatten blåsor på alla fingrana :S Råkade klappa i handen i dörrkarmen igår å spräckte en blåsa! AJ som fan.. Men men det går väl över detta med.

Annars e väl livet ganska ok. Har dock blivit lite knas med semestern.. Gubben min trodde han hade sem när dagis va stängt men nä då har volvofan flyttat fram den en vecka. Hur i helvete löser man alla barnen då?? Blir så trött :( Hoppas att chefen e snäll å låter mig sluta så vi kan byta barn i dörröppningen! Vilket kul liv det blir va??

Nu ska ja dyka ner i boken innan john blund kommer

Kommentarer
Postat av: Christina

Din chef är den bästa i världen. Han borde ha medalj....

2011-07-05 @ 09:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0